Världens bästa H skickar Alla hjärtans-kort så jag börjar gråta o Sweden Rock rockar i år igen! :D

Jaaaa… det var ett jättesött kort från världens bästa H! websmileys.com Men är det inte meningen att man ska bli glad? Det blev jag ju så klart, men jag grät en skvätt, för jag saknar honom så väldigt.. Min bästa H… Var han tvungen att flytta så låååångt bort?! *morrar lite* Tur att han kommer hit då o då iaf å hälsar på! 😀

Ooooiiih! Sweden Rock!! Fy attans vad kul!!

Hej svej på en stund! 😀

Kommentera

