Utskälld av exet, inga bilder på förkyld favorit o vhcfan punktmarkerar årets nya trender… inte! ;P

Drömde om exet inatt… Inte skoj… Hade hellre drömt om nån annan, men tyvärr får man ju inte bestämma sånt själv verkar det som.. *fnissar* Han var sur över nåt och stod där med sina nästan två meter (fast i drömmen var han nog nästan 3,5 meter) och bannade mig som om jag var tre år och slagit en spade i huvudet på lillebroren.. För vad vet jag inte, bara det att han var assur.. 😕 Skumt..

Orkade inte redigera alla bilderna igår. Det blev ungefär hälften, men ingen riktigt klockren bild den här gången. En sån där bild som man vet, i samma sekund man trycker, att den sitter och den blir braaaaaaa.. *ler* Många på målis så klart, de som har mest att göra, de som hamnar i mest situationer och de jag hinner med.. *garvar* Ingen på favvis dock, han låg hemma och var sjuk.. Dålig stil tycker jag.. 😛 Nejdå, krya på dig!
Jag är ruggigt trött (varför varför vaaarföööör kan jag inte komma i säng i tid?!) så det blir ingen vidare analys på hur mycket vikt man ska lägga på en spelare eller vad det behövs mer av i laget (tillit o kommunikation)… 😉

Apropå exet.. Har ni hört den där ”Jag gillar en kille som gillar en tjej, som gillar en kille, som gillar mig!” Mmm… just det.. Eller också har jag fått paranoiabakterier i både öron och ögon så jag bara tror att det är så … eller inte.. va? *nickar till* *bonk* Ajjj! Tjuuusigt, F5 F6 F7 och ett hörn av F8 i pannan.. bakvänt alltihop.. Ny trend? 😛

Woooaaaooowww!! Fiiiiiika!!! 😀 *boing boing* Tjillevipsen på er! 😀

2 kommentarer on “Utskälld av exet, inga bilder på förkyld favorit o vhcfan punktmarkerar årets nya trender… inte! ;P”

  1. Mocca skriver:

    *ASG* tack -jkag behövde skratta lite. Jag skrattade inte åt dig, utan med dig 😉
    Du beskriver saker så jäkla bra!

  2. vhcbloggen skriver:

    Gulle du! Skratta på du, det är det som är meningen! Tror jag.. *garv* Jag skrattar iaf åt de flesta av mina inlägg så jag blir bara glad när andra också gör det! 😀


Kommentera

