Osnälla jag visar fingret till inbillad alfahanne o dyngan som kastats i ansiktet avskrivs härmed… Häpp!

Määäh! Så väldigt osnäll jag är när jag är trött och grinig.. Men vadå? Om det är så att jag –

1) inte vill hoppa i säng med honom
2) ”förolämpar” densamme med att säga ”inte ens mot betalning” och avslutar med
3) dessutom har jag inte mycket till övers för ONS*…
Då måste jag väl få säga det? Eller är det bara män som får vara sviniga? *rycker på axlarna*

Egentligen var det väl inte så osnällt (när jag visade honom fingret kanske jag var det då…) utan mer trött, irriterad och bara allmänt *hittar inget bra ord* Tänker inte ha dåligt samvete heller (såvida jag inte får hjärnsläpp och sparkar ut kulorna genom öronen på honom.. *asg* .. dååå kan jag tänka mig att ha lite ågren.. 😛 )

Förresten så bryr jag mig inte ett skit om vem som hävde ur sig dyngan, det är mindre viktigt. Det som är ”mer viktigt” är väl snarare att innehållet i dyngan stank så jädras mycket ”åh-jag-är-så-jädras-mycket-alfahanneman-kyss-mina-fötter-för -jag-är-guds-gåva-till-kvinnorna-attityd”.. *garvar lite åt min egen ‘dynga’* 😀

Aaaaah… avskriven och klar att gå hem snart. 🙂 Ska bli sååååå skönt att komma härifrån en stund! Oooooiiiih!! 😀

*) ONS = One Night Stand … om ni mot förmodan inte skulle känna till den förkortningen.. Hur jag känner till den? Det jag inte vet, det frågar jag om.. 😉

One Comment on “Osnälla jag visar fingret till inbillad alfahanne o dyngan som kastats i ansiktet avskrivs härmed… Häpp!”

  1. […] februari 11, 2007 at 3:19 pm | In Allmänt blubb | Pratade med A om mitt tidigare inlägg (dissningsskillnadsinlägget) och vi började klura på varför det “är okej” för en kille att vara svinigt elak […]


Kommentera

