Blev det rätt nu? Leos blogg hjälper humöret o sen blev det bubbelblubb om horoskop å badkar..

Ett antal personer har sökt på ”vhc bloggen” för att komma hit.. Undra om det var ”rätt” vhcblogg de hittade? Det kan ju som bekant även vara Vetlanda, Västerås, Vänersborg, Växjö, Vivalla *försöker hitta rätt på fler ställen som börjar på V o har ett HC* *tänka tänka* Vretlunda? *garvar* Äh jag vet inte.. 🙂

Nu är jag lite gladare än jag var tidigare idag, och det är myyyyyycket tack vare den här herrn –> © vhcfan

Kolla in hans blogg så förstår ni vad jag menar.. Leos doggblogg

Borde – packa, bada, sova, låta bli att blogga, låta bli att spela webbspel, komma ihåg biljetterna.. Men det känns som jag har jääääättelång tid på mig.. Klockan är ju bara elva… Surfar in på ABs horoskop och tycker det låter lovande men å andra sidan, exakt hur ofta stämmer det? *ler*

Näpp! Skärpning i leden.. Gåååå ååå läggmig! *försöker banna mig själv men det går inget vidare*
Ni som ligger o sover redan – hoppas ni drömmer sött (eh… kan man läsa bloggar när man sover?) och ni som är nattugglor – tjillevips på er! 😀

Nu ska jag ta mig själv i örat o packa väskan, sen dit © vhcfan, sen krypa ner i min säng och gömma fötterna i pyjamasen.. Så här! © vhcfan 

Gonatt! 😀

2 kommentarer on “Blev det rätt nu? Leos blogg hjälper humöret o sen blev det bubbelblubb om horoskop å badkar..”

  1. Mocca skriver:

    *S* Visst är det så, när jag såg den första kommentaren du gjorde på min tidigare blogg, så tänkte jag Västerås HC, och gjorde det ganska länge innan jag förstod att det inte var så. En sak som bidrog till det var örnen du har i headern. När VIK spelade i elitserigen så kallade dom sig: VIK Black Eagle.

  2. vhcbloggen skriver:

    Sicken tur att det ”blev rätt ändå” 🙂


Kommentera

