Kaffekoppsworkout, snygg rumpa av icke-kängor och svammel om ingenting blev avlivningsförsök o allergiväntan..

Det där med att gå och lägga sig tidigt funkar inte för mig… Så jag är jättetrött.. Sitter och nickar samtidigt som jag önskar att jag slapp lyfta armen varje gång jag vill ha kaffe i mig.. *ler*

Kom på en sak när jag var ute och promenerade på lunchen.. Jag kommer få grymt snygga ben/rumpmuskler om det här vädret håller i sig. För mina varma kängor (som inte är kängor ju) är så tunga att jag ser ut som en sån där show-häst när jag chict lyfter fötterna för att ta mig fram genom snön.. 😛

Sen var det nåt annat jag tänkt svammla om också, men det har jag i vanlig ordning helt glömt bort vad det var.. *ler*

För övrigt tittar mina kollegor på skidåkning. Det gör inte jag. Jag försöker låta bli att avliva scanner*svär* som beter sig sig som en obstinat treåring med bokstavsdiagnos… Samtidigt håller jag på med ett tredje projekt, som faktiskt är ganska okul, men som är ett sånt där ”måste-jobb” annars blir beställaren aaaaarg… *suck* 🙂

*blundar o bloggar samtidigt* Köpte en tjejtidning på lunchen, vet inte varför egentligen, tror jag är beroende av såna.. *garvar* Fick ett halsband också. Yeay typ.. inte.. Jag har redan tre stycken på mig, så jag lindade det runt handleden istället. Får se hur lång tid det tar innan det börjar klia och nickelallergiäckla sig.. *öppnar ögonen och kollar stavfel..* Verkade inte vara några såna.. coolt. *ler* Tjipp tjopp, nu är scannern död.. (det var inte jag!) Måste väl starta om hela *morrar* …iiiiigen!! 😦 Jaja, bara två timmar kvar, sen går jag hem … så det så! 😛

Kommentera

