Odisciplinerat sänggående blev fotosession och kvällsbloggning men jag ska skärpa till mig nu… ;P

Tänk att man kan bli så fånigt glad för så lite… *ler brett* Gullig kommentar, gulligt sms, gulligt gulligt gulligt… Hade jag varit på ett annat humör hade jag väl kräkts av allt det gullefnuttesöta men nu bara ler jag.. *garvar*

Egentligen borde jag hoppa i säng, för jag ska upp dööööödens tidigt imorrn och åka till jobbet.. Men jag får liksom inte rumpan ur stolen.. Jag tror den har växt fast.. 😛 Fast egentligen är inte sju så där supertidigt… *gäääääääääääääspar* Särskilt inte när S snällt berättade att vi måste gå upp halv fem (!!!) uppe i Värmland… *skakar lite på huvudet* De är inte kloka de där smålänningarna.. *asg* Men å andra sidan, ska man ha bra platser på Svenska rallyt får man väl offra sig lite.. Och dessutom har jag en så stor och varm overall att jag nog kan krypa in i den och sova där en stund.. 😛

© vhcfan 2007Det syns nog inte så bra, exakt huuuur mycket för stor den är, men lite… Så om ni ser en sån där *pekar på bilden då vet ni att det är jag… typ.. *garvar*

3 kommentarer on “Odisciplinerat sänggående blev fotosession och kvällsbloggning men jag ska skärpa till mig nu… ;P”

  1. Mocca skriver:

    Åh, nu blir jag riktigt avundsjuk, jag vill också se Svenska Rallyt på plats. Du får ha det så bra, och rammla inte i overallen, det finns ju risk för att du inte kommer upp 😉

    Så….gå och sov nu 😉
    Sov gott!

  2. doggblogg skriver:

    Ja jisses!!!
    Halv fem är ju rena sovmorgonen för mig juh! ;)Två timmar längre än vanligt.

    Och du är sååå söt i din overall. Du och svärfar blir lätta att hitta kan man säga. Han har en neongul variant nämligen.
    En annan kör ju med svart. Är man rocker så är man. Även på Svenska Rallyt.

    *kram*

  3. vhcbloggen skriver:

    Yes! Nu funkar det! 😀
    Mocca – *garvar* Gör inget om jag trillar, det är vaaarm overall! 😀 Största risken är väl att jag somnar om jag väl hamnar i horisontalläge..
    doggblogg – Egentligen är jag industrisynthpophiphopper, så jag lever ut det genom overallen.. *asg* 😛


Kommentera

