Luftlös, en känga till mig själv, Takida snurrar på och ingen fika – bara siffror.. :)

Oups! Luften gick ur.. nån som sett den? *ler trött* Fick höra att jag verkade vara på hugget, men det var nog bara tillfälligt.. Jobbigt att jobba med siffror en dag som denna (jag vill vara ute och ha snöbollskrig!) 😀

Är det inte typiskt så säg… Hittade ett par übersnygga skoterkängor, som inte finns hos nån återförsäljare i Sthlm.. *mutter* Får fortsätta leta då…

Just nu snurrar Takida i cdn hemma.. Har inte orkat slänga över den i pådden än.. Fick skivan i julklapp av broren och hans sambo, inte för att jag hade önskat mig den (kände inte ens till bandet), utan för att de trodde jag skulle gilla den.. Ack vad de känner mig väl di barna.. *garvar* Den blir dessutom bara bättre och bättre ju fler gånger jag lyssnar på den. 😀

”Var God Stör Ej!” betyder tydligen ”ös på med mer jobb, men fråga för tusan inte om jag har tid för då säger jag nej..” *ler ändå* Respekt? Någon? 😛

Ingen fikarast, bara min kaffekopp, min burk åsså alla siffror förståss.. Åååååh vad vi har det bra! *asg* Fy vad jag larvar mig.. Tjipptjipp!

Kommentera

