Lite dumma frågor får svar om råttlik, BIF-spelare försvunnen (?) o gammelbloggare, surtant å cyberhjärtan..

Varför frågar man ”Är du frisk nu?” när nån kommer tillbaka efter sjukfrånvaro? Är inte det konstigt? För om man inte var frisk då skulle man ju inte gå tillbaka till jobbet ju.. Vad svarar man, ”Näe jag kräks fortfarande råttlik, men jag orkade inte ligga hemma och spy så jag kom hit”?
Faktiskt svarade jag att jag fortfarande hade ont i huvudet (löste sig dock med ett piller och två muggar kaffe..) och då tyckte folk synd om mig (det var ju inte riktigt meningen)..

Det märks ju att jag inte har varit här på tre dagar.. Jobb å jobb.. *härmar lille muskillen i Askungen* Statistik, scanning (jippie liksom… inte), övertid (så jag hinner gå hem imorrn..) och mer dumma frågor.. *garvar*

Måste in och kolla vad Boorken säger om kvällens match också. Hoppas de spelar ett roligare spel än de (tydligen) gjorde i tisdags. Slinker in på Sportbladet först och enligt de ska Sperrle stå, Kristan saknas (ut å leta efter honom då! 😛 )
Sååå, vad säger Boork då? *väntar på seeeegt nät* Aha, Kristan är förkyld, inte försvunnen.. men Micke Lind däremot, han saknas (skicka ut en skallgångskedja!) Länk

En ”gammelblogg” värd ett besök –> Don To Earth

Va?! Tog det en å en halv timme att skriva det här? Hmm… blogga samtidigt som man jobbar gick väl inte så där glimmrande bra, men det sägs ju att tjejer kan göra flera saker samtidigt? Varför? Varför varför varför? Funkar det inte att göra roligt (blogga) och tråkigt (statistisk inventering *snark*) samtidigt? Dagens mysterium no doubt.. 🙂

*jobbtelefonringsignal* ??? Mmmhmm.. bara för att du har en dålig dag så behöver du väl inte förpesta mitt öra med dina svador? *garvar* ”Det här var det värsta jag varit meeeed om! Är det verkligen meningen att det ska vara så häääär?! Jag kräver omedelbart en förklaring!” Bla bla blaaaaaaaaaaaa! Här… ta några cyberhjärtan så mår du bättre.. Förresten kan ni få hjärtan allihop, det har nog ingen blivit ledsen för tidigare.. 😀 *matklockan ringer* Plingeling på er!
http://www.designedtoat.com/

Kommentera

