Feberyrslingssvammel, analys inför VHC-matchen, rumsrena ponnyn leder vägen o elaka tjejer passar bra framför tvn..

Asch då! BIF spelar borta mot Modo samma dag som VHC tar emot Spånga hemma i Ekhallen. Diiiiilemma! Inte.. VHC vinner alltid de prioriteringsproblemen.. Fast det vet ni ju redan. *ler*

Får peta i mig såna där skallevärksfeberdämpande piller innan matchen imorrn (och skylla mig själv när jag mår ännu mer blä dagen efter antagligen..)

Hemma och febrig, vad gör man? Tja, jag har roat mig med att frustrerat letat efter bilder från andra hälften av mitt o mamsens äventyr i Thailand för två år sen.. Det stör mig nåt så ini.. att jag har så dålig ordning på mina cd-skivor.. Grrr!

Dagens sötaste: Minipållen Panda har ett riktigt hundjobb Det som är mest spännande (tycker jag) är att hon är rumsren! Tänk om man vetat det när man höll på så mest.. Få pålle att gå på låda, så mycket mer tid man haft till annat då, än att mocka hästskit menar jag.. 🙂

*kollar tabellen* Spånga ligger fyra poäng efter ”oss”, därmed inte sagt att det inte kan bli ”farligt”. Att underskatta ett lag kan straffa sig. Det kanske var det tabellettan gjorde när de torskade (hemma!) mot VHC. Eller också är det så att ”mina” boys är bättre än de tror? Ibland tror jag de tänker för mycket och därför blir okoncentrerade. Om de kunde spela så bra som de faktiskt kan skulle de dessutom göra mina öron en tjänst. Ju bättre grabbsen spelar, desto mindre skriker tränarna och materialarna i mina stackars öron.. *ler*

Har kollat på ”Mean Girls” också. En lagom film att titta på när man är trött, har huvudvärk och feberfryser.. Nu ska jag titta på ….eh.. hmmm… den här kanske..

Hej på ett tag! 😀

Kommentera

