Det blev bara svammel och bilder på mat i det här inlägget, bättring utlovas.. :)

Näpp, blev ingen film.. Fick för mig att laga mat istället. 🙂 ”Äta bör man…” Trodde jag skulle bli av med huvudvärken åtminstone, men näe. Inte det.. Espresso kanske hjälper? Mmmmm…

Fotoprojektet då A.. Det blev inte mycket av det då.. Förutom den här..
© vhcfan 2007
Tack vare min nya ”mörka-dator-hörna-lampa” så blir det så där på toadörren när ljuset slår mot hallspegeln.. Handhållet, utan blixt, därav oskärpan. 🙂

Matlagningen resulterade i ett par bilder också. Inte för att jag brukar fota sånt som står still och framför allt inte mat, så tycker jag att jag lyckades rätt bra. Gott var det också! 😀

© vhcfan 2007

© vhcfan 2007

Det är ett helsicke att vara hemma och sjuk när grannarna o deras förb… ungar leker snickarverkstad/betongklosskastning inomhus.. Varför inte gå ut och leka? Jag fattar inte det.. 😕

Dags för CSI.. och en espresso så jag får bort skallevärken.. Gonatt! Hej hej!

2 kommentarer on “Det blev bara svammel och bilder på mat i det här inlägget, bättring utlovas.. :)”

  1. Mocca skriver:

    Usch-stackare 😦
    Fina foton och maten ser jätte god ut.
    Krya på dig nu!

    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    Tack! Ska kolla på Ronja Rövardotter om en stund, krypa ner under täcket i soffan o gosa ihop mig. 🙂


Kommentera

