Det skulle varit en putslustig rubrik här, men jag flyttade ner den i inlägget istället..

Tack för tipset A! Nu känns det bättre! För det här var det absolut dummaste jag läst (idag)..

Då ska jag alltså inte blondera mig (som mamsen vill, av nån anledning).. för då kommer jag försvinna i allt det ljusa hårsvallet.. eller.. var det inte så de menade? Kan det vara så att blondiner egentligen är tjockisar…  Det är bara det att väteproxiden gör att de ser smala ut eller.. Hollywood-logik är inte min starka sida.. 😛

Kommentera

