Dyr resa för personligt skönhetsråd, BIF-matchen svänger oroväckande, NHK är på väg till Allsvenskan o VHC de trampar på upp i tabellen! :D

Fakturaspec. för kvalitetstid med barn

Resa t o r – 400:-
Kost – 0:-
Taklampa, stor – 1050:-
Taklampa, liten – 200:-
Underhållning – obetalbart
Slutsumma; 1,650:-

*garvar* Jajjemän… skulle följa med mamma och vara ”skönhetsråd” i möbelaffären.. Åkte förbi Mästers Lampor och mamma (som tjatat sen jag flyttade hemifrån) sa ”ska vi inte åka in och titta i alla fall? Du kanske hittar nåt?”
Mmmm… just det.. Strax efter löning, en tvåvåningsbutik med massor av vackra/roliga/fula/coola/annorlunda lampor och VISA-kortet skrikande i fickan… Gissa vad.. *nickar* 1.250 kronor senare kom vi därifrån.. *ler* Fast lilla lampan fick jag ju faktiskt 50 kronor billigare, den hade nämlisch ingen kartong! Dyra kartonger… 😛 Men den var fin, jag kopplade ihop den två gånger (drog inte åt skruvarna ordentligt första gången) och nu hänger den uppe! Kolla!
© vhcfan 2007
Och ärligt, jag behöver verkligen en lampa i sovrummet också. Den blev lite dyrare (och så komplicerad att jag ännu inte fått upp den) än jag tänkt men å andra sidan, bättre än den jag har nu. Kolla själva…
© vhcfan 2007

Brynäs leder över LHC, känns heeeelt okej.. 🙂 Mamma tyckte iofs att jag är tråkig som ville skynda mig hem för att hinna hem till matchen.. men men, sån är jag.. Hockeynörd var det va? 😉  Hiii… lite nervigt att lyssna faktiskt..

Hoppsan! NHK förlorade mot Vallentuna.. Inte likt de, sovit dåligt? 😛 Ingen ny info i truppen, trots rykten om backar hit å forwards dit.. Som sagt, vad gäller rykten och annat löst prat är det nog bäst att ta informationen med ett flak salt. Särskilt med tanke på att deras #20 (helt enligt löst prat o rykten) ska ha lagt skridskorna på hyllan numera.. *rycker på axlarna* Ska jag vara riktigt ärlig så struntar jag i vilket, men eftersom det är ”rast” för VHC så är NHK (långt efter BIF) ett substitut.. *ler* Fast det skulle ju vara kul att se NHK i allsvenskan nästa sesse.. *neeeeeeejjj!! LHC kvitterar!* *JAAAA!!! Månsson!! 3-2 BIF!!* De ligger tvåa i tabellen (undra var VHC ligger.. måste kolla) Äsch! Sjätteplatsen just nu, men det är rätt långt kvar, det fixar grabbsen! 😀
Tre förluster, en oavgjord, resten vinster på åtta omgångar, inte helt illa. 🙂

2 kommentarer on “Dyr resa för personligt skönhetsråd, BIF-matchen svänger oroväckande, NHK är på väg till Allsvenskan o VHC de trampar på upp i tabellen! :D”

  1. RS skriver:

    Apropå något annat: riktigt cool örn du har i toppen.

  2. vhcbloggen skriver:

    Tackar tackar! 😀


Kommentera

