Snurrskallebonk av bensin, pulkaVM o dålig fantasi ställer till matbestyren pga vhcfans tilltagande glömska..

Dagens hetaste tips: Låt bli att andas in när du håller på att rengöra grejer med bensin… Det snurrar i skallen då.. sen gör det ont.. Mest för att man slår i bokhyllan bakom jobbarbänken… *oups*

Kollade VHC-sidan.. Skoj att den verkar leva om lite nu! Det byts typsnitt, utseende, information.. gött! *tummen upp*

VM i pulka? Låter lite riskabelt tycker jag.. Men okej, säkerheten verkar vara prioriterad enligt Pär Andersson på AB som också hävdar att spektaklet kommer bli ”sjukt stort”.. *garvar*

Åh nej!! Jag glömde ta med mig lunch idag! Gaaaah! Och jag som har så ruggigt dålig fantasi (eller också är det ruggigt dåligt utbud) när det gäller sån där köpemat… *suckar lite i takt med magkurret*

Tänk att man kan bli så glad av så lite… Alltså, extreeeemt lite.. Jag gjorde nya… eh… etiketter till den fasta telefonen på jobbet, så jag vet vilken knapp jag ska trycka på och så… Blev jättefint! Och jag ler varje gång jag tittar på fneletonen, för den ser så fräsch ut. 😀

Häpp! Nu ska jag ge mig ut i snön, oooooiiiihhh!, och se om jag kan hitta nåt ätbart till lunch.. 🙂



Lämna en kommentar