Beställd katalog blev mansleverans, övertidstradition och sen blev det inte mer sagt om det.. eh… skrivet..

Phu! Full fart från åtta.. jisses, hur ska detta sluta? 😛

Det ringde på dörren och när jag öppnade stod en kille från ”kontorsprylsleverantören” där. Han frågade efter W som är ansvarig för att såna där viktiga prylar som post-it-lappar (livsviktigt!) och tejp finns… alltid… Jag gick och hämtade henne. Hon stirrade på mig och frågade:
”Vadå? Är han här?” samtidigt som hon pekade mot golvet framför sig.
”Ja” svarade jag så klart eftersom han var det, fast inte just framför hennes fötter dårå men ni fattar.
Vi gick tillsammans genom korridoren, hon för att träffa leverantören, jag för att sätta mig här (just här).
Så säger hon plötsligt förundrat:
”Jag beställde ju bara en produktkatalog… och så kommer det en hel kille?!” *asg*

Egentligen måste jag jobba över ikväll, men jag vill ogärna gå ifrån min trägna tradition att jobba sent på fredagarna.. *i-ro-ni* Faktum är att jag kanske till å med måste jobba sent både imorrn och idag… *suckar lite*

*funderar en stund* Äsch… jag orkar inte.. Jag är hungrig.. 🙂 Hej på en stund!

Kommentera

