VHC-sidans uppdateringsmysterium ökar i styrka, undertecknad blajjar om massor men tar i från tårna när det är äckel på gång…

Mystiken tätnar kring VHC-sidan…. Nu är den uppdaterad! 😀 De gamla ”match-blänkare” är borttagna, men skräpet i forumet verkar det vara superlim på… Skumt?!
Vet inte om nån ansvarig på VHC-sidan läser här men, om du gör det – Tack som bara den! http://www.websmileys.com/love.htm Nu ser sidan mycket bättre ut. 🙂

”Kollegan med foten” haltade in alldeles nyss. Inget brutet och herr doktore tyckte han skulle gå tillbaka och jobba som vanligt. Ville han spela bandy nästa vecka fick han däremot vara så snäll att mjuka upp fotleden innan.. *ler*

Riktigt härligt väder ute! På min lunchpromenad, mitt i snön och värmd av solen, blev jag utskälld av ett helt dagis.. Hunddagis alltså.. Det var ett fasligt liv, men börjar en så följer alla andra efter ju.

*lyssnar på radion* Snääääälla… kan ingen strypa de där förb… heliummupparna.. ”Vi vet vaaaar!” Gaaaah!! Det gör de inte alls det, ska jag be att få tala om.. *mutter*

Det här är ju så äckligt att det är svindlande.. Att det dessutom är lagligt är helt sjukt ju! Djur kan inte tala, spädbarn kan inte heller tala… Pedofili är olagligt (hoppas jag iaf)… Skillnad på levande varelser tydligen… Sjukt äckligt *finner inte ord* Länk

Aha! Det här är ju jättebra att veta.. om man är hypokondriker och gnisslar tänder.. Då kan man lätt få för sig att man håller på att dö.. Tack tidningen! 😛 Eftersom jag vet med säkerhet att jag har ett bra hjärta och gnisslar tänder så är jag nästan helt hundra på att jag inte kommer dö (i en hjärtinfarkt i alla fall.. ) Länk

Kommentera

