Vhcfan spottar å fräser så kollegorna får skakiga knän.. *oups*

*skakar lite på huvudet* Det är alltså så… *funderar* …att innebandy och sömnbrist inte riktigt hör ihop. Mina kollegor blev smått chockade av mitt humör och jag måste erkänna att jag, så här i efterhand, känner mig rätt barnslig som jag reagerade. Gjorde bara två mål (iofs bra för att vara jag) men släppte in mer än vanligt.. 😦 Fast jag gjorde en del riktigt tjusiga benparader! 😀

Men mitt humör… Snäste åt en kollega redan innan vi kom ner till hallen.. ”Du jobbar för mycket” sa han och menade på mina extrajobb, varpå jag fräste till: ”Jag jobbar inte för mycket! Jag sover för LITE!”

Väl nere i hallen slog jag klubban i målet när jag släppt in mål, slog den i väggen, såg ut som jag svalt alldeles för mycket ättiksyra och svor så det osade (trots att det var såna där små människor i närheten)…

Alltså, innan träning med kollegor, sov för tusan ordentligt! 😀

Dags för sängen! Tjingeling folket! 😀

Kommentera

