Gamla nyheter om nya skador, skräpet irriterar o olika besked om Kristans framtid i Brynäs..

Som vanligt gör det ont att spela innebandy, men idag var jag inte ”värst”. En av killarna halkade på ett klubblad, vred till fotleden och låg kvidande på golvet ett bra tag. Isch… såg ut att göra rejält ont. Det ”enda” jag lyckades med var att få ett hårt slag på tummen.. Big deal liksom… *rycker på axlarna*

Fortfarande massor av spam i forumet på VHC-sidan och dessutom pinsamt ouppdaterad.. När en match är spelad, plocka bort den från förstasidan. Det blir ju smått förvirrande för oinsatt publik när det står att VHC spelar mot Sudret hemma på söndag… Okej, nu på söndag då? Igen? Eller? Lämna över till nån annan om det inte hinns med, tack. Får mejla igen då.. *suckar* Sicken gnällkärring jag är! 😉

Och Kristan stannar i BIF, enligt GD iaf.. 😛 *kilar in på BIF-sidan* Hmm…. här står det att han ”bara” har kontrakt den här säsongen.. 😕 Länk

2 kommentarer on “Gamla nyheter om nya skador, skräpet irriterar o olika besked om Kristans framtid i Brynäs..”

  1. Mocca skriver:

    Hihi – vad är det tidningarna brukar kalla dängande med klubbor 😉

    Men jag förstår dig, jag klarar knappt av att spela innebandy, jag blir så j* förbannad 😉

  2. vhcbloggen skriver:

    En kollega fnissade till imorse, efter redogörelsen av innebandyn igår, och sa; ”Det kanske är bra för dig att spela bandy.. så du får ut dina aggressioner”
    *garvar*


Kommentera

