Brynäs mot Djurgården var kul i klacken, men inte så värst på isen o det går ingen tunnelbana till Gävle! :P

*gääääääääsp* Jisses… jag skulle ju bara titta på bilderna igår… Kom hem vid halv elva, startade datorn (dumt) och kollade bilderna från matchen (ännu dummare)… sen började jag redigera (oj oj oj, ni fattar vartåt det barkar va?) och sen laddade jag upp de.. Låg i sängen halv ett… Somnade en halvtimme senare, så nu är jag jääääättetrött. Eller ska jag säga ”tröttare än vanligt” kanske. 🙂

© vhcfan 2007

Jag hade hur kul som helst igår! Matchen var väl (stundtals) inte mycket att hurra för. Slarvmisstag och ett något stillastående spel. Den stora behållningen var klacken! 😀 Visserligen hördes en ”medgångssupporter” lite för mycket men vad tusan.. Shit the same… I stort var det härlig stämning, med några dippar i humöret, och mycket skratt. Sen fick jag sms från A som skrev att S tyckte jag skrek för tyst, han hörde mig inte på radion.. 😛

© vhcfan 2007

Referatet från matchen på Brynäs sida, alltid lika kul att läsa oavsett vem som skriver det. 🙂

Sen är det ju ganska allmänt känt bland en del att jag är målvakts… eh ja, vad det nu heter, så eftersom Sperrle stod för långt bort för att jag skulle få en bra bild… Här är Kristan, visserligen en aning oskarp (kanske därför Sperrle fick stå.. *asg*)

© vhcfan 2006På tunnelbanan var det så klart knökfullt och massor av DIF-fans.. Tur att jag är smurf så jag inte syns så bra, för då får man höra massa skoj.
T ex;
”Hö hö, hoppas det inte är några brynäsare här… Tänk vad förvånade de ska bli när de upptäcker att tåget inte går till Gävle! Hö hö hö!” ”Alltså, brynäsklacken var ju pinsamt liten” ”Är man brynäsare har man f*n renskit i skallen” När folkmassan skingrades och personerna som pratat fick syn på min fina BIF-mössa blev det obekvämt.. För de alltså… Jag kan se jätteoglad ut.. Fast jag är ju både snäll och charmig så jag log förlåtande mot de sen.. 🙂

4 kommentarer on “Brynäs mot Djurgården var kul i klacken, men inte så värst på isen o det går ingen tunnelbana till Gävle! :P”

  1. Tommy skriver:

    3-3 – en besvikelse, eller hur?! Sperrle var rätt dålig som vi såg det.

  2. vhcbloggen skriver:

    Joo, de ledde ju med 3-2!
    Sperrle stod upp rätt bra, men ibland tycker jag han gjorde riktiga junismisstag.. och de syntes ju tyvärr i protokollet.. 😕 Han ensam kan ju knappast beskyllas för ”förlusten” men jag hade hellre sett Kristan stå. 🙂

  3. Tommy skriver:

    Då är vi ense 8)


Kommentera

