Iskall utan kramar, skräpposten förundrar o inför kvällens match mot DIF blir det funderingar kring annat också..

*hutter* Brrrr… kan ingen komma hit å krama mig varm tack!? 😀

Snön ligger kvar. 😀 Solen skiner, inte, men under idealiska förhållanden så skulle den göra det och det skulle dessutom vara vindstilla (varför pratar svenskar så mycket om vädret egentligen? Är det för att vi var så beroende av väder och vind på vikingatiden tro?)

Har precis rensat skräp från mejlen och bloggen.. Jag fattar inte riktigt grejen med det där med skräppost.. Hur tusan kan de tjäna pengar på att skicka ut en massa skit som ingen ändå läser? Fattar inte det.. 😕

Oooooiiihh!! Idag är det hockey!! Heja Brynäs! Fy attans, det kommer bli en rejäl fight idag tror jag. Två revanschsugna lag, slutspelet runt knuten och *försöker värma stelfrusna fingrar så jag kan skriva* …eh.. sen kom jag inte på mer.. *ler* Det finns nog ingen risk att jag somnar iaf, trots att jag är så trött att ögonen går i kors..

Nya killen i BIF får vänta med premiärmatchen vad det verkar, Bäckis plats ska ju fyllas till nästa säsong tydligen. Det är ju lite si å så, med det där, men det verkar ju onekligen som grabben drar efter att SM-guldet hamnat i BIF igen… 😉
Boorken inför kvällens match

Kommentera

