Brynäs leder tabellen – det tycker jag är bra, biljettbokning av misstag nästan o VHCs kämpaglöd ryker ur öronen.. :)

Åååååh Brynäs… *ler lyckligt* Se till att hålla (det lilla) försprånget i tabellen nu. Lyssnade på matchen på webben och som vanligt blev jag avis på alla BIF:are som var där och såg det live.. Jag tror jag nästan har bestämt mig för att kanske kolla den 22:e i Globen. Om det finns några biljetter kvar… 😕

*lyfter kaffekoppen* Hmm… jädras kaffe att ta slut fort då! 😛

Ojdå, råkade visst boka biljett till matchen på tisdag.. Oups.. *ler* Måste säga att Brynäs Stockholm är grymsnabba på att svara på mejl, god service! 😀

Ajdå, Nynäs har förlust, förlust, förlust, vinst, vinst på de fem senaste med dagens match i antågande. De slog Spånga med 7-3 hemma och Lidingö borta med 4-6. VHCs två senaste matcher stavas tyvärr förlust, men jag tror på ett sätt att det kan sporra killarna att göra ännu bättre. Deras kämpaglöd måste ju glimmra till lite, glöda, brinna, ryka ur öronen och osa som fastbränd spaghetti i en gjutjärnsgryta! 😀

Måste nog kolla när BIF-matchen börjar på tisdag, om jag hinner spela innebandy innan eller inte.. (snuskigt det kommer lukta i väskan isf… 😛 )

Edit; *lyfter den fiktiva hatten* Gooooddag yxskaft o välkommen till verkligheten.. Matchen i Globen är på måndag inget annat! Så jag behöver inte skippa innebandyträning eller stinka äckel heller.. *ler*

Kommentera

