Boorken får gå från Brynäs – sääägs det, men först SM-guld o det är nåt konstigt med min tid..

Jasså? Ska Boork få gå? För att spelarna gnäller och inte kan ta raka puckar? Eller så kanske det inte alls är på det viset, det kanske är så att spelarna gillar Boork och hans sätt att leda laget (haaaaalllååå.. de ligger först i tabellen ju!) men att han inte har nån lust längre, eller är ledningen avis på Boorken/spelarna/motståndarna/faster Knaster.. what ever?! Trots att jag är så nyfiken att det nästan är ett problem, så känns det som att det (iaf när det gäller ”sanningar” i tidningen) bara är att vänta och se. Så länge det inte står nåt på Brynäs-sidan så låter jag bli. Dessutom är ju inte säsongen slut ens en gång! De ska ju ta SM-guld först! 😉

Det var nåt konstigt med tiden imorse också, märkte ni det? Eller var det bara hos mig tiden gick som den ville? Klockan ringde som vanligt tio i alldeles förj—– tidigt, jag snoozar för första gången på flera veckor, får sova nio minuter till, går upp, äter (måste ha inhalerat både gröten och knäckemackan) och fixar mig.. För att hinna till bussen måste jag gå sju minuter i sju.. När jag är klar är klockan sju minuter över halv sju! Que? Hur.. vad… eh… okej… Skumt…! Hann med bussen (så klart) bytte till tunnelbanan… åker hälften av stationerna till jobbet, sen stannar tåget… och ståååår stiiiiilll.. Nödvändigt liksom att vara tidig hela morgonen åsså får man sitta still i ett tåg (jepp, inget spring 😉 ) i fyra evigheter… 😛

Kommentera

