Referatorn är återfunnen men försvunnen, mystiska ljud döljs bäst med en visselvisa o motvind skapar frågor

Aha! Nu vet jag vad som hänt med A-lagets ”referator”… Han har börjat spela hockey igen, samma klubb, annan årskull. Så kan det gå.. Får klara mig på egen hand då.. 🙂
Min senast mejlade uppdatering till webbis måste ha försvunnit i cyberrymden nånstans, för sidan är inte uppdaterad (än).. Fast jag vet ju att det är match imorrn klockan kvart i åtta mot Nynäs så då så… *ler*

Dagens upptäckt: Det kan vara oerhört fnissigt att gå på toa samtidigt som kollegorna, särskilt med ”lyhörda” väggar mellan sig.. Jag vet inte vem det var eller varför (kanske för att dölja mystiska ljud?) men det visslades en liten truddelutt minsann.. *garvar* Långtråkigt? 😛

Upptäckte en grej till igår i tisdags.. Jag vill också spela hockey! Inte matcher och så, men träna.. Iofs var det ju ett halvt sekel sen jag stod på ett par skridskor (för in-lines räknas väl fortfarande inte.. särskilt inte om man knappt kan stå på de… heller?)

Var ute på lunchprommis och funderade lite på om man bränner mer kalorier om man går i motvind? Fast sen fick jag medvind och då slutade jag fundera på det.. För kalorier spelar inte så stor roll, bara kroppen är glad. 😀

2 kommentarer on “Referatorn är återfunnen men försvunnen, mystiska ljud döljs bäst med en visselvisa o motvind skapar frågor”

  1. Mocca skriver:

    Visslade?
    Haha, men det klart, ärligt talat så skulle jag bli stressad över att ha massa toaletter på rad så där. SÅ en truddelutt kanske inte skulle vara helt fel 😉

  2. vhcbloggen skriver:

    Det värsta är ju att man får vissla jädrigt högt om man ska släppa en brakare… det ekar nämligen dessutom.. *garvar*


Kommentera

