Siffror och bokstäver är inte samma sak, men enligt matris hör de ihop i alla fall, om det gäller ”såna som jag” iaf.. :P

Det här är sjukt… Mitt sifferminne skrämmer mig nästan.. Jag kommer fortfarande ihåg telefonnumret jag råkade höra (jaa, råkade – killen i fråga har flickvän) i.. eh.. när VHC hade match senast.. Det var inte meningen! Det bara fastnade liksom! Allt annat minns jag ju inte, men siffror.. *skakar lite på huvudet* Dessutom! kommer jag ihåg ”mitt” första telefonnummer, det vi hade när jag gick i lågstadiet..
Matris var snäll och förklarade varför… Han hade nämligen sett en dokumentär om ”såna som jag”, bokstavsmänniskor.. 😛 Tackar tackar! *garvar* Määäh! Förresten, hur kan jag vara en bokstavsmänniska när det är siffror som fastnar?! *asg*

Kommentera

