Mediabruset susar runt Bäckis igen, Gardell skriker i huvudet o det verkar tungt med nya prylar..

Så klart att han blir uppmärksammad i egna klubben också (konstigt vore väl annars?)   Bäckström årets nykomling
Och extra semester fick han också av Boorken, hyggligt! 🙂 Länk

Idag är det innebandy igen! Ooooiiih!! Är lite förkyld men det gör nog inget. 🙂 Och varje gång jag skriver innebandy så hör jag Jonas Gardell bröla ”INNEBANDYYYY!!” *garvar* Så en sketch med honom för länge sen och han gjorde sig väl antagligen rolig över innebandyspelare, men just det där brölandet.. det fastnade i minnesbanken.. 🙂

Fler än jag som inte kom fram på telefon för att rösta på Tre Kronor.. Trist ju.. Lite nyfiken på hur det sett ut annars. Inte så att jag på något sätt förnekar Sanna Jerringpriset, inte alls hon är värd det, men jag hade hellre sett Kronorna med priset. Länk

Undra just hur Nynäs har spelat de senaste matcherna? Måste nog kolla det så jag kan försöka räkna ut resultatet eller åtminstone hur matchen kommer se ut. Fast det lär nog bli fullt upp för mig ändå, oavsett hur matchbilden blir, med ny tung kamera… styrketräning? 🙂

Kommentera

