Avundsjuka i kvällsmatchen för Brynäs, VHCs målvakter smittar av sig o spänningen stiger *MÅÅÅÅL!*

Brynäs – Frölunda nollnoll… 🙂

Gjorde tre mål (två i samma match!) och jääääädras vad bra jag var i mål idag! Den räddningsprocenten blev nog rätt hög kan jag tro.. Försökte faktiskt räkna och om jag ska höfta lite så, ungefär 35 skott på mig och fyra (!!!) insläppta! Ååååååh vad jag är bra! *garvar* Var fem stycken idag så jag fick sitta på avbytarbänken idag (vi spelade alltså två mot två) och som en alldeles egen hejaklack satt jag som vanligt och skrek, studsade, pushade mina lagkamrater..
Mitt i ett skrik inser jag att jag låter precis som förstemålis brukar göra… ”Akta heeeeem!” *garvar*
Dessutom satt jag och bankade i sargen, för att pusha mina lagkamrater (det funka, det blev mål)… så som, båda målisarna, brukar göra.. Jag tror jag är på VHCs matcher för mycket.. *asg*

Bara två blåmärken och en rejäl sträckning i nedre delen av ryggen på vänster sida (ojdå, jag har muskler där!)

Jag vill vara i Läkerol Arena!!! Lyssnar på webbradion och avundas det faktum att flera av supportrarna i Brynäs Stockholm sitter där och ser allt live.. *suckar lite*

Precis nu blev det 1-0 genom Hermansson, för Brynäs! 😀

Kommentera

