Förvirrat utan blogginlägg, ingen paj för hårt arbetande hockeynördar o beroendet för hockeyn tar oroväckande stor plats

*snurrar på stolen o kliar mig huvudet* Hmmm… 😕 Eh.. en hel dag utan blogginlägg? Kan det verkligen stämma? *förvirrad* Det är ju ka-ta-strooof! 😛

Nejdå, jag har, istället för att jobba framför datorn –

* Bråkat med ”Multi-funktion-yea-right-my-tiny-behind-skrivar-kopiator-scannern”
* Svurit så det osade
* Disciplinerat mig till att faktiskt inte banka sk*ten ur ”Multi-funktion-yea-right-my-tiny-behind-skrivar-kopiator-scannern”
* Joggat mellan gamla o den nya ”kopiatorn”, eftersom jag var tvungen att göra kopior först eftersom ”Multi-funktion-yea-right-my-tiny-behind-skrivar-kopiator-scannern” inte ‘tog’ originalen (känslig rackare det där)… Papperssparande och miljötänkande fick stå tillbaka idag..
* Suttit framför datorn i sammanlagt 30 minuter, för att skriva ut två rapporter och lika många följebrev. Just det! Lyckades med konststycket att mejla webbis på VHCs sida också.

Visst, jag fick mycket gjort, men jag har ungefär mer än hälften kvar. Inte illa egentligen, för jag gick ju från jobbet klockan tre. 😀 Fast jag missade fikat.. Lite ledsen för det, min gruppchef fyller år idag så han bjöd på äppelpaj med vaniljsås.. *snyft*

Har tvn på i bakgrunden.. Match mellan Leksand – Södertälje (är man förresten gravt hockeyberoende om man tittar på en match som egentligen inte betyder nåt för en själv?) Kan meddela att det står 3-3 och nu spelas det SD.. Spännande värre.. Hejar lite på Leksand då… för det är ju nåt speciellt med *MÅÅÅÅÅL!* ..masar.. Bergenström satte sista kassen! Leksand 4, SSK 3.. 😀

VHC-målis annonserar om målvaktsträning igen. Den här gången kom han ihåg att skriva tiden också.. 😉

En annan målis, Robert ”Super-Nollan” Kristan, har hållt nollan för femte matchen i rad. Okej, det var igår, men med rådande omständigheter så är ju inte bloggen så uppdaterad. Fast jag satt faktiskt framför datorn och lyssnade på sista perioden av matchen mot Skellefte (referat på BIF-sidan), samtidigt som jag försökte tvinga i mig lite mat.. Det gick ganska bra, idag gick det sämre.. Mår ruggigt illa.. Isch.. Jag saaaaa ju att jag inte ville ha kräksjukan igen! *hötter med fingret åt ilskna baskilusker*

Kommentera

