Hä’ gå’ int’ att gö’ inget, datorfri o försök till analys för VHCs hemmamatch mot Sudret på söndag

Hmm… jag som hade tänkt att försöka med konststycket som *harkel* soooomliga lyckas med rätt ofta… göra ingenting.. På jobbet! Men, hä’ gå’ int’! Det rasade in jobb i förmiddags så det är bara fortsätta där jag slutade igår (kom härifrån vid sju..)

Hade dessutom dator-fri kväll igår. Det var rätt skönt, kollade på tv, ringde en kompis, stickade (nästan) klart min halsduk och kom i säng en timme tidigare än vanligt! 😀 Inte illa.

Kollade in Sudret och deras spelare inför matchen på söndag. De har en hel del stora tunga backar och dito forwards, de ligger trea i tabellen, VHC fyra. Sudret har bara vinster, VHC bara en förlust – resten vinst. Jag vet inte vem som egentligen slår i underläge. Det borde vara Sudret som spelar bortamatch och har en lång resa i kroppen. Däremot har SHC ”lättare” motstånd (Åkersberga, ligger sist i tabellen) än VHC (Norrtälje, ligger femma) i fredagsmatchen så det kan ju gå hur som helst. Jag skulle nog inte sätta några pengar på den matchen, däremot tror jag de vinner mot Nynäs på fredag nästa vecka (enligt schemat har de inte en enda träning? Miss eller medvetet val att inte lägga ut det?)

Näe, nu ska jag fortsätta klippa å klistra…

Kommentera

