Resultat av blåmärksräkningen, funderingar kring kända stjärnfall o klurigt om luncharbete eller inte..

Aha! Jag hittade fyra blåmärken igår minsann. Inte illa, de brukar ju vara ett större antal än så..

Just det, en sak som jag har funderat på.. Inte jämt men ibland. Om t ex Betlehemsstjärnan eller en av stjärnorna i Orions bälte skulle falla, vad skulle hända då? Alltså, om en ”vanlig” stjärna faller så önskar man sig ju nåt (inte för att det nånsin slår in men ändå) Såna där stjärnor är ju lite speciella, iaf B-stjärnan.. Blir det kaos i den troende världen då? Om ljuset som visade de tre vise männen var Jesusbarnet fanns, skulle ‘slockna’.. betyder det att domedagen är här eller? *funderar*
Bara en tanke jag hade..

Alltså, det måste  vara nåt fel på min mejl… *ironi* Jag skickade mejl till lokalblaskan – inget svar, till kommunen – inget svar, till en fd kollega – inget svar… Mycket märkligt.. 😛

Undra just om jag ska jobba färdigt nu och äta när tid finns, eller jobba och äta samtidigt eller, som tredje alternativ (guuuu’ va’ ja’ e’ smaaart) äta nu o jobba sen.. *nickar gillande i takt med magens kurr*

Kommentera

