Ensam kvaaaar, expriment med kollega var givande o svar på tal från kommunen.. :P

Jahaja… nu är klockan snart ”en å’n halv timme efter arbetstid”.. Det värsta är ju nästan att jag inte har så väldigt mycket emot det.. Det är lugnt o tyst att jobba när kollegorna gått hem. 🙂

Förresten gjorde jag ett litet expriment igår på innebandyn. Jag (som då bjäbbar som en pitbullterrier på helium)  höjde en av killarna i laget jag spelade i. Skrek att han var världsbäst, duktig, målgörare, så himla världsbäst osv osv.. Vem gjorde mest mål? Inte jag… han! Riktigt skoj att se! Eftersom jag vet att han normalt är ungefär lika dålig som jag (oj… var jag elak nu? 😛 ) på att göra mål så var det intressant att se skillnaden. Iofs gjorde jag också fler mål än normalt, men det säger inte så mycket eftersom jag brukar göra ungefär noll i vanliga fall.. 😛

Hoppsan! Nu gick högste chefen också…

Har fått svar från kommunen iaf.. ”Vi vidarebefordrar ditt mejl till nån som bättre behöver det..” *garvar* Näe, så stod det inte, men jag trodde jag mejlat till rätt adress (det stod ju den adressen till den personen – jag kopierade och klistrade in… ändå blev det fel.. skumt) Ja ja, strunt i det..

Kommentera

