Ingen extralön för hockeynörden, minnesförlust eller ökad galenprocent o VHC möter Åkersberga :D

När jag kom till jobbet imorse låg det ett sånt där spännande kuvert på mitt skrivbord, så jag slet glatt upp det.. Och hittade en sån där sammanställning som man behöver för att deklarera… Å jag som trodde jag skulle få lön en gång till… 😛

Hör på radion att det finns simkurser för tre-månadersknoddar.. Alltså, visst, det ska börjas i tid, men det där var väl ändå att ta i? 😛

Satt och fnissade på bussen imorse, men nu kommer jag inte ihåg varför (börjar jag bli galen eller, mer, senil tro?) Det var nåt med ord och betydelser och äsch! Det kanske kommer tillbaka.. Annars var det väl inget viktigt och då ligger ju ”galen-tesen” mycket närmare som förklaring till mitt fnissanfall… 😛

Imorrn är det bortamatch mot Åkersberga. För tillfället ligger de sist i tabellen, men det är ju inget som säger att de inte kan ge ”mina” boys riktigt tufft motstånd ändå. 🙂
Nästa månad blir trist… Första halvan – massor av matcher som jag kan vara med och plåta.. Sen Sudret borta den 23 februari… sen … nada! 😕 Men jag hade lite tur också, när jag är i Värmland och plåtar Svenska Rallyt.. då har de bara bortamatcher! 😀 Så jag missar inte mycket då. Härligt!

Kommentera

