Sömntuta, positiv överraskning o ett blogginlägg blir uppmaning till ung herre..

Sicken rackarns tur att jag är ledig idag, matchen börjar ju klockan fyra! 😀 Kanske… måste kolla vidare.. På IIHF-sidan står det 16.00 iaf.. JVM-kapten är laddad inför kvällens match, låter bra. Skönt också att han kommit igång ordentligt! Länk

Kollade på ”A day at the races” imo… när jag gick upp.. Sov lääääänge.. Åt frukost läääänge.. Just nu mumsar jag lussebulle… 🙂

Läste Tomas Ros blogg på AB och fick mig en envis smil-attack. Den fd elitseriemålvakten som spelat med synfel hela sin karriär påminner mig om en annan ung herre i samma situation (nästan).. I med linserna vännen! 😉

Kommentera

