Hemlängtan på jobbet, ovisst om rinkbygge o hur ska man egentligen kolla på hockey?

Jahaja… så var det med det.. Inte kom jag iväg tidigare från jobbet, utan senare (suuuuurpriiiice! Inte..) Hem o hämta mobilkabeln hos mamsen, sen hem.. till mig… och Skotte.. Han är söt han, blyg, men söt.. 😛
Ruggigt dålig bild, men vadårå? 😛
© vhcfan 2006

Rinkbygget blir dyrare, försenat och kanske inte ens av över huvud taget.. Nyaste nytt på VHC-sidan var den nyheten och ett nytt spam. Ooooihh! 😛

Äntligen är uppehållet över och det blir hockey för hela slanten (vilken slant förresten? Jag betalar ju inte för att komma in på matcherna.. 😉 )  Tyvärr är det ju som sagt JVM-bronsmatch samtidigt också.. Rackarns! Får kolla i ”våra” periodpauser.. kan man spela in hockeymatcher? Eller ”ska” man titta live? Blir det fel annars? *ler*

Härligt! Brynäs vann mot Lule! 😀 *boing boing*

Nä, dags för lite Chuzzle – sen sängen.. ”Måste” ju hinna kolla på åtminstone hälften av mina nyinköpta Marx-filmer innan jag drar till ishallen imorrn.. 🙂

Kommentera

