Surt inlägg med ljusglimtar, Foppas ”beslut” förundrar o Brynäs drar till Lule för revansh imorrn!

Nu blev jag sur ju! 😦 Förbaskat också! Sverige spelar som yra höns, fånsignalerna funkar inte trots att jag konverterat de till mp3 (så nu fick stackars broren göra det fast han är jättetrött..) och kundtjänst är tummen ner hela vägen.. Alltså, företagen.. lyssna nu…. Utan fungerande kundtjänst – inga nöjda kunder – inga kunder Capisce? *morrar*

Skönt att det är ”sista dagen” imorrn.. Tänkte försöka ta lite komp också, så jag kommer hem tidigare, men jag tror snarare det blir övertid.. Det blir så när jag inte får göra klart det som ska skickas vidare till huvudkontoret för att *host* vill att jag ska göra *host*s saker istället.. 😕 Jaja, strunt i det… *ler* Jag är leeeeeeeeeeeeedig! På fredag… *garvar*

Får pigga upp mig lite med en färgglad bild lite..
© vhcfan 2007
Inte för att det blev så rackarns skarpt men å andra sidan, vad tusan gör det? Det är färg, det är en fisk, den ser kul ut.. *garvar* Kolla! Det funkade ju jättebra! 😀

Provar en till…
© vhcfan 2007
Inte så mycket färg, men den här filuren har blivit ett av mina nya favoritdjur.. Han är lite röd om nosen, det blir lätt så när man hoppar efter fönsterputsarborstar.. 😛

Jag har skrivit det tidigare, Foppa.. dags att lägga skridskorna på hyllan nu? Hur kul kan det vara att konstant vara / spela skadad? Jag vet, man kämpar på. Hoppas, önskar, biter ihop.. Jag vet det, men tänk efter lite nu.. Är det verkligen värt det? Bara 33 år och kroppen skriker sig hes efter att få vila genom alla skador.. selektiv hörsel så det förslår hos herr Forsberg..

Brynäs hälsar på Lule och det blir nog intressant. Förhoppningsvis känner de rejäl revanschlust ”tack vare” den pinsamma förlusten mot LHC hemma igår.

2 kommentarer on “Surt inlägg med ljusglimtar, Foppas ”beslut” förundrar o Brynäs drar till Lule för revansh imorrn!”

  1. Mocca skriver:

    Härlig fisk 🙂
    Jag är SKITSUR, jag fattar INTE varför j* SVT sänder junior VM på SVT 24!
    Det är ju trots allt ett hemma VM, intresset är större än någonsin och knappt ngn kan se det 😦
    Iofs går det att följa online rapporteringen på swehockey…men det är ju inte på långa vägar samma sak.

    Ha en bra kväll och hoppas ”vi” hämtar upp underläget….inget är ju över innan hesa Fredrik gjort sin stämma hörd 🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    Tackar! 😀
    Hesa Fredde skrek tyvärr… 😦 4-2 till Ryssland.. Attans!
    Men men, det blir säkert medalj iaf! 😀 Man ska vara positiv! 😀


Kommentera

