Funkar det inte med honung – piska dem!, levande jeans är nästan som husdjur o tummen upp för Bendelins omgrupperingar..

Utdrag från den ”analoga” bloggen som skrevs imorse på jobbet..

”‘You catch more flies with honey, true… but if that doesn’t work – whip the bastards!’ *garvar* Det där kom till igår, när jag funderade lite på hur min egen filosofi om hockeyträning kraschar med coachens. Och som sagt, det är ju bara böja sig för det faktum att han har en hel del mer erfarenhet än jag, i det ämnet.. 😉

Upptäckte dessutom, till mitt förtret, att jag hade jour till 18.00! Hockeyn hinner ju ta slut ju! Jädras att jag inte har nån radio/dator/tv här.. *morr*

Dessutom måste jag tvätta idag, kläderna börjar ta slut! En del jeans är så skitiga att de både går å står själva. *fniss* *pling!* Det är ju nästan som att ha husdjur ju! 😀 Nästan en månad sen jag tvättade sist.. Shit vad mycket kläder jag har! :O

Har listat ut att jag gnisslar tänder varje natt när jag jobbar så här mycket..
Så nu är frågan – Spara pengar till en bettskena och slippa huvudvärk? Eeeeellller.. Knapra ‘smartpiller’ mot skallevärekn och spara (äääännu längre) till ytterligare ett kamerahus? Hmm… knivigt.. 😛 ”

När jag kom hem satt en lapp i trapphuset.. Verkar vara fler än jag som tröttnat på detta eviga oväsen från vissa grannar.. Gick in, hämtade tvätten, gick ut till tvättstugan, när jag kom tillbaka hade nån kluddat på lappen ”Skriv namn era fegisar!” *asg* Var det nån som tog åt sig tro? 😛

Hann se sista perioden i matchen och det såg ju riktigt bra ut. Bäckis var med! 😀 Spännande, han har väl inte varit med i de andra matcherna? *skojar bara* Riktigt kul att se också att Bendelin ändrat om i kedjorna, bänkat spelare och visat var skåpet ska stå.. 🙂 Härligt!

Var det silver i JVM jag sa? 😛

2 kommentarer on “Funkar det inte med honung – piska dem!, levande jeans är nästan som husdjur o tummen upp för Bendelins omgrupperingar..”

  1. Mocca skriver:

    Kikar förbi och önskar dig ett riktigt:
    Gott Nytt År!!
    Vi ses 2007!
    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    Åh tack!
    Hoppas du också får ett underbart Gott Nytt År!
    *kram*


Kommentera

