Kaffet är egentligen ingen prioriteringsfråga, VHC-spam skapar teorier o Wennman skriver om hockeyns Gudfader..

Det gäller att prioritera, mina vänner. Först och främst måste man koka kaffe och slå på datorn (icke-vålds-slå-på alltså).. Sen kan man börja med servern, posten, mailen… osv.. Det viktigaste först.. Kaffet!! Eftersom jag var själv från kvart i åtta till halv nio så tänkte jag att ”jooo, en kanna kaffe kan jag nog dra i mig, helt själv”. Fast det kanske inte är så himla bra..?

Ytterligare spam i VHC-forumet.. Ett ämne har tio svar, varav hälften är spam.. Kan det vara så att webbis inte alls tycker att det är särskilt att vara webbis och låter saker och ting bara vara? Hoppas h*n kanske att nån förälder eller nåt, ska tröttna på att det ser ut som blä på hemsidan och ta tag i det? Vem vet? Inte jag, jag bara gissar ju! 😛

Igår tävlade grannarna i en ny gren – stavhopp med betongskor.. Det var inte kul… Jag är ruskigt trött idag.. Iofs inget nytt att jag är trött, men det är värre än igår..

En gudfader för svensk hockey” skriver herr Wennman på AB.. Riktigt riktigt bra krönika! Varm, innerlig, personlig och nära..

One Comment on “Kaffet är egentligen ingen prioriteringsfråga, VHC-spam skapar teorier o Wennman skriver om hockeyns Gudfader..”

  1. Mocca skriver:

    Håller med dig, det var en riktigt personlig och varm krönika Wennman hade skrivit, jag blev riktigt rörd när jag läste den.


Kommentera

