Hur gick det här till egentligen? Fredag, halvtomt på kontoret o tiden, tja, den bara flaxar förbi fort som attans..

Määäh! Hallå!? Snacka om att jobba för mycket! Har ju inte hunnit blogga idag ju!

Inte för att jag har nåt direkt att blogga om just nu… Inga skandaler, inga dumskallar som jag vill ta i örat och ingen brist på kaffe ens en gång *kikar i koppen.. jepp… fullt*

Lyckades få tag på mamsen och lägga en beställning på Tax Freen (hon är på sån där chic kryssning nu).. 339 kronor kostade det.. *ler ändå*

Tiden verkligen rusar fram och det känns som jag inte hinner med nånting alls… Men ändå har jag huvudet fullt av siffror, skrivbordet belamrat med pärmar o rapporter och skrivaren går varm ute i kopieringsrummet (tur iaf att telefonh-etet är tyst.. *garvar*)

*låååååång paus*

Näe… jag struntar i det här… jag kan ju för tusan inte koncentrera mig på både siffror, statistik, rapporter och bloggar samtidigt.. Får fortsätta sen (om jag nu mot förmodan skulle hitta på nåt vettigt att blogga om… 😉 )

2 kommentarer on “Hur gick det här till egentligen? Fredag, halvtomt på kontoret o tiden, tja, den bara flaxar förbi fort som attans..”

  1. doggblogg skriver:

    Jag bara undrar…åkte du inlines?

  2. vhcbloggen skriver:

    Näpp… gissa.. jag glömde de hemma! *asg*


Kommentera

