Detta har hänt, saker som ”måste” göras o JVM-matchen planeras mycket noggrant..

Oj! Deja vu-känsla! Var helt säker på att jag gjort det där tidigare, och jag visste ju ”egentligen” att pärmen fanns inne på hans rum, ändå gjorde jag ”samma sak igen”.. sprang runt som en yr höna o undrade var tusan den tagit vägen! Skumt 😕

Mmmm…. lussebulle! Mums! 🙂 *njuter, trots att bullen smakar lite mjöligt o är torr*

Har en massa mejl som jag ”måste” svara på också, men jag glömmer..! Dessutom kommer jag inte på nåt vettigt att skriva heller.. som synes.. 😛

Oooh sh*t bullen smet! *plockar upp den från golvet* Lite sk*t rensar magen som min far skulle sagt.. 😛

Nähä… inte får jag vara själv imorrn heller.. inga in-lines-rejs på kontoret alltså… Trist värre!

*viskar konspiratoriskt* Jag vill gå heeeeem nu… Konsulterna har ju gjort det!

Hoppas jag får sova på bussen hem, så jag orkar kolla JVM-matchen ikväll.. Mot Slovakien. De får allt hosta upp sig lite, boysen, så de knäcker slovakerna ordentligt ikväll. 🙂 Den börjar iofs tjugo över sju, så jag hinner nog både äta och göra mig iordning (så jag kan sitta å hejja i pyjamas) innan dess.

Kommentera

