vhcfan summerar året som gått och längtar till nästa.. typ…

Fick idén från Mocca att göra om mitt ’analoga’ facit över året till ettor å nollor.. Så här är en liten sammanfattning..

Facit 2006

Insikt – jag kan köra STOR bil… jääääättefort (utan att gå under..) *fnissar förtjust*
Semester – New York, Småland, stugan, Sölvesborg.. Svårt att välja, meeen Dalarna vinner i alla lägen..
Stödkragar – A, familjen, vännerna.. Skönt att luta sig mot.
Upptäckt – det finns faktiskt de som inte känner mig IRL som läser min blogg! Yeeeay! *skickar iväg en massa cyberkramar*
SkrattkrampSweden Rock med A.. det var en enda lång skrattfest!
Godaste – vildsvinskebaben!
Orättvisa – hundfrågan på jobbet.. http://www.websmileys.com
Köp – alla objektiv och grejer jag köpte på B&H i New York.
Irritationsmoment – mina grannar.. ALLA kategorier! 😦
Vändning – min 30-årsdag. Blev vackrare, klokare och bara sååå mycket bättre, över en natt! 😀
Sorg – B’elannas död.. http://www.websmileys.com/
© vhcfan 2006

Bild – den på målis när han slänger sig efter pucken o skärpan, utsnittet, färgerna… rubbet!, stämmer! 😀
Mest frekventa frågorna”Har du pojkvän i laget?” ”Kan den bitas?” ”Hur fasen kan du vara singel?” ”Får man klappa lemurerna?”
Tristast – att det tog sån lång tid att få en diagnos
Påminnelse – handla aldrig aaaldrig på en fredag, särskilt inte en lönefredag, oavsett tidpunkt på dygnet!
Flytt – från AOL till WordPress (yes!)
Ord – pådd. Det är Ipod på svenska det..
Sporthändelse – Brynäs SM-guld (eller nej.. vänta…. Det är ju nästa år!) VM, OS.. det ska vara hockey folket!
Sötaste – Leo
© A 2006 - publicerad m tillstånd

BallasteIndy
Längstatatueringen tog låååång tid..
Härligaste – VHCs seger mot Nyköping borta! 😀
Äckligaste – vinterkräksjukan, en gång – aldrig mer tacksåmycket!
Nytt beroende – Chuzzle
Saknadelillskitens årsdag var inte så kul http://www.websmileys.com/
Mest senila – *räcker upp handen* Mitt minne är nog inte vad det borde vara.. riktigt gammal är jag ju inte..
Allt som allt har jag haft ett riktigt skoj år och är ruskigt nyfiken (näääähä?) på vad nästa år har att erbjuda!

4 kommentarer on “vhcfan summerar året som gått och längtar till nästa.. typ…”

  1. A skriver:

    Den här idén var så bra att Leo snodde den rakt av. Men han har gett dig kred för den.

    *kram*

  2. Mocca skriver:

    Vad roligt att läsa din lista 🙂 Gillar alla kategorier du lagt till! Roligt att lära ”känna dig” lite med genom att få läsa om ditt år!

  3. vhcbloggen skriver:

    Tack! Och det samma! 😀

  4. […] Fredag, halvtomt på kontoret o tiden, tja, den bara flaxar förbi fort som attans.. Svar på tal utan trolig effekt i framtiden o Simensens psykbryt väcker minnen.. december 29th, 2006 Apropå mitt facit för2006.. […]


Kommentera

