Prisvärd chokladidé, Casselståhl fick nog o vhcfan leker nickedocka framför datorn..

*ler* Den som kom på att kombinera mjölkchoklad med stooora daim-bitar skulle få pris tycker jag. Muuuums! Problemet är bara att den där chokladen tar slut så rackarns fort! 😛 Normalt gillar jag riktigt mörk choklad, men daim.. mmmm… 😀

Nu … oj! Tiden sprang visst iväg!? Jaja, nu har jag iaf fått leka detektiv igen på jobbet. Det är skoj, särskilt när jag hittar de uppgifter jag letar efter. 🙂

Ojdå? I GD står det att ”Cassel fick nog…” Jag kan iofs förstå att han tröttnade. Om man älskar att spela hockey och, förutom träningar, bara får vara på isen i drygt 12 minuter per match så måste det ju kännas lite ”onödigt”.. Det verkar inte ha varit så jättesmidigt mellan coach (laget?) o Cassel eftersom det är lagt ”munkavle” på honom. Den som minns det här i april får väl höra fortsättningen på vad som gick snett (vi som inte minns kommer överraskas.. 😛 ) när Cassel i brådska hoppade på ett plan till Salzburg istället för att trampa is i 12 minuter i LA… *ler* Rackarns vilken lång mening det blev! Häpp!

Jisses vad trött jag är (äsch, ska jag komma med nåt nytt nångång eller? 😛 ) Lyckades vakna innan bussen kom fram till stan i alla fall. *pust* Fast nu sitter jag och nickar istället.. 🙂

Kommentera

