Gammalt spam irriterar, osanna rykten kan vara riktiga o kontoret ekar ganska tomt så man kan åka in-lines där på fredag..

Ärligt talat vhc-webbis… Dags att vakna nu va? Det ligger spam från den 12 december i forumet! Illa illa..

Ojsan! Nacka tappar ytterligare en spelare… Förutom att de lånar ut en spelare till Hammarby, så byter en av killarna klubb och blir AIK:are.. Fast det står inget på deras hemsida om det.. men deras webbis kanske också firar jul eller nåt.. Det kan ju vara så att ryktet som finns på Silly-sidan inte ens är sant så då är det ju förståeligt (attans vad jag svammlar!) att det inte står nåt på NHK-sidan.. *andas*

Snart dags att pipa iväg hemåt.. Vi har varit exakt tre stycken halva dagen, IT-chiefen gjorde ett kort gästspel ett par timmar, sen var vi bara tre igen… Och på fredag ryktas det om att jag ska vara här själv! Yeeeaaayy!! Ska jag ta med mig mina in-lines och åka omkring med tro? Jaaa!! Jättebra idé ju! Det gör jag (för vaddå? På fredagar ska man väl inte jobba på jobbet.. det är ju ‘casual friday’ då.. 😛 )

Näe, nu drar jag så jag hinner hem nångång.. 😛 Plingeling på er sötnosar!

Kommentera

