Casselståhl lämnar mitt i sessen, Årets Sötaste utsedd o juniorerna spelar lite bläigt mot Kanada i JVM

Hoppsan! Cassel lämnar Brynäs. Mitt i säsongen! 😕 I och för sig är båda parter överens om att bryta kontraktet, men mitt i sessen? Hmm..

Åsså placerade sig Leo alldeles jättebra i utställningen idag. Kolla! Länk till hans blogg
Sen fick jag tillåtelse av A att visa (nu har jag bestämt mig för dagens Årets sötaste) Leo och hans julklapp
© A 2006 Publicerad med tillstånd

Å Sveriges juniorer spelar inte så väldans bra tycker jag.. Slarvpass, odisciplinerat spel och en ruggigt sur Marginalgud.. Jaja, kanske blir silvret brons? Hmm… guldet blev silver som blev brons? 😕

2 kommentarer on “Casselståhl lämnar mitt i sessen, Årets Sötaste utsedd o juniorerna spelar lite bläigt mot Kanada i JVM”

  1. Gloom skriver:

    De (småkronorna asså)som var så stöddiga innan…

  2. vhcbloggen skriver:

    Mycket snack o mindre verkstad.. tyvärr..


Kommentera

