Julklappshelikopter stal showen, grannarna firar hela natten o hur var det egentligen med Barbies armar?

Jahaja… då ska vi se hur bra jag är på att göra flera saker på datorn samtidigt.. 🙂 Blogga och ladda upp bilder samtidigt.. Borde ju inte vara så rackarns svårt.. om jag bara kunde komma ihåg lösenordet till webbgalleriet så jag har möjlighet att ladda upp! 😀

Lyckades med konststycket att försova mig också.. Mamsen blev inte så där översvallande lycklig, men men… jag har ju en lillebror också.. 😉 Så han fick rycka in som förste potatisskalare istället… som ‘tack’ fick jag ta disken… Jädras!

Åt mig proppmätt på mosters sill och skinka, det blev massor av potatis över och chokladpralinerna sprutade ut genom öronen i samförstånd med kaffet.. 😛

Årets mest uppmärksammade julklapp blev den till äldste kusinen.. Tänk att en leksak kan få ett gäng pojkar (34, 30, 27 o 55+) att bli helt uppslukade! 😀 Åsså jag dårå.. men jag ville ju bara plåta eländet.. 😛
copyright vhcfan 2006

Imorse var jag tvärtrött! Kom i säng relativt lagom (23-rycket) men grannarna ville fira jul hela natten.. Halv ett fick jag nog och petade i öronpropparna..

Spindlarna hade nog haft en blöt kväll igår, för de var jättetrötta allihop.. Vad ormarna hade gjort vill jag inte veta… 😕 De var som speedade dagisfröknar som tappat bort alla ungar i en folkmassa eller nåt.. De for runt hela tiden! Låg still i en sekund eller möjligtvis två. Grin-Olle väste konstant de tre sista timmarna av passet, men jag orkade inte bry mig.. Kan ormar ha astma? 😛

Funderade på en sak igår.. Vet inte riktigt hur vi kom in på ämnet Bratzdockor vs Barbie, men.. Jag funderade på vem som egentligen kom på idén att steloperera Barbies armar i nittio graders vinkel? Tidigare hade hon ”helt raka” armar. När ändrades det, av vem och framför allt varför? Var det för att ingen skulle anklaga Mattel för att vara nazistsympatisörer eller? *OBS! Bör läsas med glimten i ögat o några hekto salt*

Kommentera

