Stressad hockeynörd på julklappsjakt hinner nästan inte skriva nån rubrik ens en gång jo men se det gick ju bra tillslut… :P

*stressvrål* Gaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!! Tänk om de här herrarna kunde planera sitt jobb lite bättre istället för att komma på saker i sista sekunden (öööh – öh… undra om vi ska ändra priserna i offerten innan vi lämnar in den..)  Öh – öh…. gissa vem som blir satt på det?? ”För du tycker ju att det är så kul med datorer..”

Visst tycker jag det… men inte på min lunchrast!!! Inte respektfullt! Har sagt nej, nej, nej… NEEEEEJ!!!

Jag tror de har julknäck i öronen allihopa… *suckar*

Med list, sura miner och ett jädra drag på tangentbordet är jag redo att (ääääntligen) få dra iväg på min lunch… Tackar.. nu är klockan ett och jag har inte fått kaffe = ont i huvudet alltså.. 😦

Ajöken! Det blir till att shoppa lite till mig själv också … 😀

Kommentera

