Hulken målar, chefen har sagostund o Bäckis är inte så liten som man kan tro när man läser mediabrus.. (kan man läsa brus förresten?)

Kul att ”Hulken” fick göra mål igår. Det var riktigt kul att lyssna på matchen igår. Mest pga att Brynäs spelade så bra och för att webbradion funkade. Däremot tyckte tydligen inte mina grannar att det var lika kul.. 🙂 Fattar inte det där riktigt.. deras logik menar jag. De får springa, hoppa, klampa, borra, tvätta, snickra osv alla tider på dygnet, när jag skriker för att Brynäs gör mål… då blir det ”straffspark”. Icke sa Nicke, vhcfan får inte utöva resultatservice muntligt! *garvar*
Referat från matchen

Imorse hade chefen sagostund för oss (få) som var på kontoret.. 🙂 Vi satt och lyssnade när han berättade om sina galna upptåg vid ”bergskolan”.. Jisses… å den jobbar man för! *asg*

Meddelade mina kollegor att jag tänkte ta en ”konsult-lunch” idag, för att handla sista klappen till lillebroren..
”Jasså? Ska du springa in på macken å slänga i dig en korv vid två-rycket då eller?” blev responsen.. Näe, jag tänkte mig mer en tvåtimmars..
”Jo, men det är skillnad på konsulter å konsulter sörrö..” Jaaaaaasså? 😛

Lite gulligt att media kallar JVM-spelarna för ”Småkronorna”.. Eftersom jag är lite ”partisk” så måste jag ju bara nämna att Bäckis är 184 cm lång och väger ca 85 kg.. Inte så liten kille.. 😉 Medellängd för JVM-truppen är 183 cm och 86 kg, ålder 19… Inte så litet det heller.. *garvar*
Bara fyra dagar kvar nu! 😀

4 kommentarer on “Hulken målar, chefen har sagostund o Bäckis är inte så liten som man kan tro när man läser mediabrus.. (kan man läsa brus förresten?)”

  1. c a m skriver:

    jag vill att hulken ska kåmma till baka på swe tv4

  2. c a m skriver:

    jag vill att hulken ska kåmma till baka på see tv4

  3. c a m skriver:

    och det är sant

  4. c a m skriver:

    eller hur


Kommentera

