Fler julsagostunder, kontoret töms på folk, fler julklappar o miljardär med stort hjärta gör en glad..

*nöjd suck* Såååå… nu är jag (ganska) lugn och sansad.. Har läst en julsaga på Hockeysnack, svurit o lätt misshandlat kopiatorn och druckit två koppar kaffe (så nu är jag ruskigt pinkenödig) *kastar en blick på klockan* Jisses! Tiden går visst fort när man har… eh.. roligt? 😛

Nu börjar det bli tomt här på kontoret och snart sticker jag också. Hoppas jag kommer ihåg att gå upp imorrn.. Brukar ju inte jobba på lördagar, det blir ju knas i rutinen då ju.. 😛

Uppehåll för VHC som sagt, men JVM i jul.. uj uj.. Det ska bli kul att se! Hoppas bara de kör matcherna på kvällarna, så jag hinner hem! 😀

Fick tag i två julklappar (höll på att bli tre!) till, till lillebroren. Det gick snabbt… sen gjorde jag misstaget att gå in i en butik för att handla en ”stackars-mig-som-sliter-så-å-ingen-lunch-fick-jag-nästan-heller”-grej till mig själv.. Det gick inte snabbt.. Men till mitt försvar kan jag ju säga att jag faktiskt köpte en pryl som inte var till mig, också. 🙂

Oj! Kolla in den här mannen! Vilket stort hjärta han måste ha.. ”Wall Street-legend skänker bort 136 miljarder”

Kommentera

