Färdigklappad hockeynörd messar om rallypass o bloggar om både JVM o Foppas skridskor..

Färdig! 😀 Nu är alla julklappar inslagna, de som ska levereras har levererats och glöggen är nerstoppad.

Messar med S om julklappar, morr-smilyesar och rally-pass (hallååååå jag har inte fått mitt än!! *nervös*) Äter godis också.. Borde egentligen gå och lägga mig, eftersom jag ska upp klockan 6 imorrn, men jag orkar inte..

Yes!! JVM-truppen vann mot Kanada i genrepet! Bådar gott inför framtiden! 😀
Desto sämre verkar det vara med Foppa.. En kvart på isen, sen var det kört.. Dags att lyssna på kroppen och lägga grillorna på hyllan?
På annandagen är det iaf dags för JVM-truppen att lägga ribban (näää.. inte deeeen.. 😛  ) för resten av turneringen. Det verkar lovande så guldet hamnar nog hos (Kanada..hrmm.. silver till Sverige) Sverige och silverplats till Kanada. USA får nöja sig med ett brons i år.. *ler*

Nä… dags att ta tag i det här nu.. Gonatt! 🙂

2 kommentarer on “Färdigklappad hockeynörd messar om rallypass o bloggar om både JVM o Foppas skridskor..”

  1. A skriver:

    Tsss! Upp klockan 6! Då slutar jag och jobba minsann. En annan stiger upp vid 02.10. Det är tidigt det. Spik i foten minsann!

    Nu griljerar vi skinka och väntar på att få sova några få stackars timmar.

    *julekramar*

  2. […] rätt mycket “gammal skåpmat” i det här inlägget meeen.. Jag har sagt det förr.. Foppa borde lagt grillorna på hyllan för länge sen och ägnat sig åt golf o tofflor istället. … Visst, jag älskade att spela softboll och min läkare suckade när jag gick emot hans […]


Kommentera

