Veckodagsförvirring, VDn leker tomte o Bäckis skalle ställer till problem..

Jag är helt väck! Dagvill som attan.. Igår trodde jag att det var torsdag, idag har jag fått för mig att det är onsdag.. Skumt värre..

Julklappsutdelning på jobbet i eftermiddag, jag vet att det är ett stoooort paket och från Saga Form Det är ju nästan så jag måste in på hemsidan och gissa vad det är för nåt vi får i år.. 🙂
Hmm… svårt.. Det kan möjligtvis vara så att det är ”gott å blandat” i paketet.. Fast egentligen ska man ju vänta till julafton, och en av kollegorna skriker alltid i högan sky när nån av oss vill öppna paketet innan den 24:e (dvs vi öppnar mitt framför näsan på henne… ) Hittade massor med fina saker på hemsidan och hoppas en aning på prylar från deras Oval Oak-serie.. Om 6 timmar vet jag.. 😛

Juluppehåll i VHC-hockeyn, trist. Men JVM startar ju snart, sen blir det myyyycket hockey med LG Hockeygames, ES-start och mer VHC! Oooiiih! 😀

Men först är det revansch mot Djurgården för Brynäs. Förhoppningsvis funkar webb*svordom*radion den här gången. Så grymt irriterande när det inte klickar.
Med Sebastian Karlsson på Bäckis plats? Jag tyckte han gjorde en godkänd match mot FBK, iaf av det jag hört och läst om matchen (eftersom webbradion inte funkade som den skulle).

Stressigt för Bäckis? Migränanfall mitt under match. Fy attans! Vet hur det känns, man vill bara försvinna från jordens yta när det spränger i huvudet.. Har det blivit lite för mycket på sistone?

Kommentera

