Halvhemligt telefonsamtal missat, tomten är snart död o matklockan ringde för länge sen!

Määäh!! Inte ett dugg snällt! Ät en pepparkaka! 😛
Självklart ringde min mobil när jag inte kunde svara.. Kollar numret, inget jag känner igen, letar på hitta.se, finns inte… Min nyfikenhet håller på att göra mig galen… eller nåt… Fast iofs.. eftersom personen ifråga inte lämnat nåt meddelande så var det väl en felringning (brukar vara det när det ringer till mig.. *garvar*) Fast sen kollade jag Eniro.. och minsann! Där hittade jag namnet, och det var nog ingen felringning, dock en aning förvirrande.. Hur som helst.. det löser sig med tiden. 🙂

Okej, men säg inget till ungarna.. då blir de ju ledsna.. ”Jultomten döende” 

Nä, nu ska jag äta lunch (har varit hungrig sen halv tio imorse!)

Kommentera

