Sömnig panikstart på morgonen, teoritestning ikväll o VHC mot Skarpan först, sen Rimbo o deras två busar.. :P

Vaknade på bussen, av att vi stod stilla.. Ett ögonblick av panik innan jag insåg att vi för det första inte kommit till Slussen än, jag var inte ensam kvar och vi var mitt på motorvägen.. *ler* Fick alltså en lite längre tupplur imorse än vanligt. 🙂

Och ikväll har jag tänkt att testa teorin om att kvinnor kan göra fler saker samtidigt… Jag har nämligen tänkt ge mig på tre saker på en gång.. Lyssna på Brynäs-matchen och titta på Ugly Betty, samtidigt som jag försöker sticka klart min halsduk..

Ikväll spelar boysen mot Skarpan borta. Hoppas verkligen marginalguden är på deras sida och att de spelar lika bra eller ännu bättre, som mot Lidingö..
Man ska ju vara positiv (börjar glädjande nog ”smitta av mig” på coach) så… Jag giiiiillar tabellen just nu… *asg*
Tabell fortsättningsserien

Sen blir det uppehåll fram till den 5 januari då det är Rimbo hemma.. Hmm… måste nog kolla upp de.. Medelålder på 21.. Hmm… måste vara nåt fel på deras statistik tror jag… För annars måste VHC verkligen se upp med ”busarna” #3 och #15 som har 25 respektive 49 utvisningsminuter på en spelad match! :O Jisses! Men som sagt… det ligger nog kvar sen förut (hoppas jag)..

Kommentera

