LSD-terriern är lös, hånad av projekthög o svårt Chuzzleberoende botas bäst av en återställare.. :P

Snart dags för ”innerbandy” som B säger.. 🙂 Har haft spring i benen hela dagen så det ska bli skönt att släppa loss LSD-terriern i mig igen och bara kämpa tills jag dryper av svett mot grabbarna! 😀

Lite stressad är jag allt, med högen av projekt brevid mig (det låter som den hånar mig men jag ignorerar den så gott jag kan, den ska allt få vad den tål imorrn! *garvar*) men efter en dryg timme bandy så är jag såååå relaxad..

Kom på en sak till jag vill göra ikväll, samtidigt som jag lyssnar på match, tittar på tv o stickar… spela Chuzzle…. Jag är svårt beroende av det spelet… Undra just om det finns några stödgrupper för såna som jag..? Tvivlar på det.. *garvar*

Hej hopp, nu drar jag! Plingeling folket, ha en skön kväll! *smaaaaaaaaaaaaack* 😛

Kommentera

